مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 22:402023-06-18بين الملل

حضور «بن فرحان» در تهران خواب را از صهیونیست ها گر فت!


در پی سفر وزیر امور خارجه عربستان سعودی به تهران، رسانه های عبری در تحلیلی همگرایی اخیر تهران-ریاض را نشانه شکست سیاست های ضد ایرانی تل آویو و ناکامی در عادی سازی روابط با ریاض عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رسانه های عبری زبان با بازتاب سفر اخیر وزیر خارجه عربستان سعودی به ایران، همگرایی تهران ریاض را گامی دیگر در جهت ناکامی تل آویو در برقراری روابط دیپلماتیک با ریاض و سدی در برابر تلاش های این رژیم در انزوای سیاسی تهران دانستند.

شبکه خبری المیادین شامگاه یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که رسانه های صهیونیستی با اذعان به اینکه همگرایی تهران ریاض علاو بر اینکه به منافع اسراییل لطمه زده، تلاش تل آویو در انزوای منطقه ای و بین المللی تهران را با نتیجه معکوس مواجه ساخته و مذاکرات عادی سازی روابط اسراییل با عربستان را نیز کم رنگ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین به نقل از رسانه های عبری، با وجود اینکه سفارت عربستان در آمریکا بارها برقراری روابط دیپلماتیک میان ریاض و تل آویو را منوط به صلح عربی و تشکیل دولت فلسطینی کرده است ؛ اما همچنان کاخ سفید با جدیت به دنبال برقراری روابط میان ریاض و تل آویو است.

در همین ارتباط، رسانه های صهیونیستی به نقل از مقامات آمریکایی فاش ساختند که برت مک گورک مشاور ارشد بایدن در امور خاورمیانه هفته گذشته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور «بن فرحان» در تهران خواب را از صهیونیست ها گر فت!

حضور «بن فرحان» در تهران خواب را از صهیونیست ها گر فت!