مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-07اجتماعي

عیب یابی رایگان و تعمیر خودرو با تخفیف در مشهد


رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد از آغاز طرح مشاوره و عیب یابی خودروها به صورت رایگان و تعویض و تعمیر قطعات خودروها با 20 درصد تخفیف به مناسبت هفته محیط زیست در تعمیرگاه های منتخب سطح شهر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد از آغاز طرح مشاوره و عیب یابی خودروها به صورت رایگان و تعویض و تعمیر قطعات خودروها با 20 درصد تخفیف به مناسبت هفته محیط زیست در تعمیرگاه های منتخب سطح شهر خبر داد.

محمد پذیرا با بیان این خبر اظهار کرد: این طرح به مناسبت هفته محیط زیست، به منظور کاهش آلاینده های هوا و با هدف کاهش تردد خودروهای دارای نقص فنی با همراهی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد و مشارکت اتحادیه تعمیرگاه ها و خدمات فنی خودرویی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این طرح که از 15 خرداد آغاز شده و تا 30 همین ماه ادامه دارد، هفت تعمیرگاه و خدمات فنی خودرویی در سطح شهر اقدام به مشاوره و عیب یابی خودروها به صورت رایگان و ارائه خدمات با تخفیف ویژه 20 درصدی می کنند.

رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی با اشاره به مراکز تعیین شده برای انجام مشاوره و عیب یابی رایگان خودرو در این ایام خاطرنشان کرد: مراکز تعیین شده شامل تعمیرگاه امیران در بلوار چمن، نبش چمن یک، تنظیم موتور هامون مکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیب یابی رایگان و تعمیر خودرو با تخفیف در مشهد

عیب یابی رایگان و تعمیر خودرو با تخفیف در مشهد