مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-04سياسي

آزادی خواهان دنیا شیفته شخصیت و مکتب امام خمینی هستند


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه بیش از 30سال از رحلت امام می گذرد اما همچنان نهضت خمینی کبیر عالم گیر است و تمام افراد آزادی خواه دنیا شیفته شخصیت و مکتب ایشان هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه بیش از 30سال از رحلت امام می گذرد اما همچنان نهضت خمینی کبیر عالم گیر است و تمام افراد آزادی خواه دنیا شیفته شخصیت و مکتب ایشان هستند.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا افزود: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان و ایستادگی در برابر استکبار از بزرگترین دستاورد نهضت امام خمینی است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی همیشه براتحاد مسلمانان تاکید داشتند و مسلمانان را از اختلاف نهی می کردند، تصریح کرد: ایشان همیشه تاکید داشتند که مسلمانان نباید اجازه دهند اختلافات جزیی میان مذاهب اسلامی زمینه ساز فتنه انگیزی و اختلاف افکنی دشمن شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امام خمینی( ره) در تمامی سخنان خود بر وحدت کلمه تاکید داشتند و معتقد بودند اگر ملت ها و مسلمانان با هم اتحاد داشته باشند دشمن نخواهد توانست بر آنها نفوذ کند.

حجت الاسلام ذاکر با تاکید به اینکه آیت الله خامنه ای به درستی که بهترین گزینه برای رهبری انقلاب اسلامی بعد از امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی خواهان دنیا شیفته شخصیت و مکتب امام خمینی هستند

آزادی خواهان دنیا شیفته شخصیت و مکتب امام خمینی هستند