مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-14سياسي

سوادآموزی در کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد


معاون فرماندار شفت با تاکید بر اهمیت سوادآموزی در جامعه گفت: سواد آموزی نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و توسعه جامعه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فیض بخش پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان اظهار کرد: ایجاد انگیزه و ترغیب در بین بی سوادان و کم سوادان و همچنین شناسایی و جذب افراد بی سواد در جهت ارتقای سطح فرهنگ شهرستان امری ضروری است.

معاون فرماندار شفت افزود: در سال 1358 نهضت سوادآموزی بر پایه تدبیر حضرت امام خمینی (ره) به عنوان وظیفه ای همگانی مطرح و برای دستیابی به این مهم، به دستور ایشان سازمان نهضت سواد آموزی تشکیل شد و امروز به برکت این سازمان بیش از 90 درصد مردم جامعه باسواد هستند و جامعه ای که باسواد باشد می تواند رشد و تعالی بیشتری داشته باشد.

فیض بخش با بیان اینکه شناسایی بی سوادان اساسی ترین مشکل در ریشه کنی بی سوادی است، ادامه داد: همکاری و بکارگیری ظرفیت های اداری همه دستگاه های شهرستان و همچنین دهیاران و شوراها و خانه های بهداشت در اجرای برنامه ریشه کنی بی سوادی در سطح شهرستان و روستاهای نواحی باشیم.

فیض بخش اضافه کرد: بی سوادی برای جامعه اسلامی خطر آفرین است و از همین رو نهضت سواد آموزی علاوه بر دانش افزایی مردم، نقش مهمی در مسیر کاهش و مقابله با آسیب های اجتماعی کشور دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوادآموزی در کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد

سوادآموزی در کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد