مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-12سياسي

چالش اطاله دادرسی در دادگستری/ از آرای جایگزین حبس استفاده شود


رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به چالش اطاله دادرسی در دادگستری، گفت:قضات از آرای جایگزین حبس استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید شهواری امروز دوشنبه در بازدید از حوزه قضایی شهرستان های درود و ازنا، اظها داشت: از تمام تلاش ها، زحمت ها و کوشش های همکاران در حوزه قضایی درود و ازنا تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم این تلاش ها همچنان جهادی ادامه داشته باشد و موجب رضایتمندی مردم شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دادسراها و دادگاه ها معرف چهره دادگستری هستند و هرچه عملکرد این واحدها بهتر باشد نگاه مردم به مجموعه بهتر خواهد بود و به دستگاه قضایی اعتماد خواهند کرد، بیان داشت: برای پیشرفت برنامه محوری یک امر مسلم است و در دادگستری ملاک انجام کار برنامه هایی است که اجرا می شود از جمله برنامه های ابلاغی، برنامه عملیاتی و فرامین مقام معظم رهبری که این برنامه ها به عملکرد صحیح ما کمک می کند.

رییس کل دادگستری لرستان، تاکید کرد: وضعیت و پیشرفت برنامه عملیاتی بایستی مدام توسط رؤسای حوزه های قضایی و دادستان ها مورد بررسی قرار گرفته و در پیشبرد آن تلاش و کوشش کنند.

حجت الاسلام شهواری در ادامه با بیان اینکه امروز دادگستری با چالش هایی روبروی است که برای حل آنها برنامه عملیاتی ابلاغ شده است، گفت: یکی از این چالش ها اطاله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش اطاله دادرسی در دادگستری/ از آرای جایگزین حبس استفاده شود

چالش اطاله دادرسی در دادگستری/ از آرای جایگزین حبس استفاده شود