مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-02اجتماعي

طرح ویژه ارائه خدمات حمل و نقل به زائران مراسم ارتحال امام (ره)


معاون سازمان راهداری از اجرای طرح ویژه تامین ناوگان برای شرکت کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از امروز تا دوشنبه آینده خبر داد.

- معاون سازمان راهداری از اجرای طرح ویژه تامین ناوگان برای شرکت کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از امروز تا دوشنبه آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی ثانوی اظهار داشت: طرح ویژه تأمین ناوگان و ارائه خدمات سفر ایمن و مطلوب به منظور انتقال و بازگشت زائرین شرکت کننده در سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با محوریت اداره کل راهداری استان تهران از امروز 12 خرداد ماه آغاز و تا روز دوشنبه مورخ 15 خرداد ماه به مدت 4 روز اجرایی و عملیاتی شده است.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری افزود: در این طرح نظارت دقیق بر عملکرد مدیران فنی شرکت ها با رویکرد ارتقا سطح ایمنی سفرها، آماده و عملیاتی نگهداشتن تجهیزات حمل و نقل هوشمند از قبیل ترددشمارها، دوربین های نظارت تصویری، دوربین های کنترل سرعت، تابلوهای پیام متغیر و … بازدید و کنترل آنها به منظور کالیبره شدن تجهیزات و ثبت اطلاعات صحیح در زمان اجرای طرح با همکاری نزدیک و تنگاتنگ با مرکز مدیریت راه های کشور، تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه ارائه خدمات حمل و نقل به زائران مراسم ارتحال امام (ره)

طرح ویژه ارائه خدمات حمل و نقل به زائران مراسم ارتحال امام (ره)