مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-21فرهنگي

محسن یگانه از پشت پرده های موسیقی خواهد گفت


«محسن یگانه» که اخیرا در حواشی اخبار موسیقی حضور پررنگی داشت و نامش نیز در فهرست ممنوع الفعالیت ها به چشم می خورد که البته از سوی وزیر ارشاد تکذیب شد، - محسن یگانه که اخیرا در حواشی اخبار موسیقی حضور پررنگی داشت و نامش نیز در فهرست ممنوع الفعالیت ها به چشم می خورد که البته از سوی وزیر ارشاد تکذیب شد، اکنون در کنسرت اخیرش از قصدش برای صحبت درباره پشت پرده های موسیقی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن یگانه که در روزهای اخیر حواشی ممنوعیت برگزاری کنسرت را پشت سر گذاشته و مدتی است که از 20 خرداد در روزهای مختلف در سالن اسپیناس پالاس روی صحنه می رود، صحبت هایی در کنسرت اخیر خود داشته که به نظر می رسد قرار است درباره مسائلی از موسیقی که خود، آنها را ترسناک می خواند، صحبت کند.

این خواننده گفته است: فارغ از اتفاقاتی که همه در جریان آنها هستند، اتفاقات دیگری رخ داد که هیچکس نمی داند.

روزی می خواهم سفره دلم را باز کنم، شاید آخر تیرماه محسن یگانه را در چند پادکست ببینید تا یکسری مسائل را برای شما بشکافد و درباره موسیقی و اتفاقاتی که پشت پرده آن رخ می دهد، صحبت کند.

یگانه خطاب به هوادارانش ادامه داده است: ترسناک شد نه؟ همانقدر که حدس می زنید ترسناک است ولی خیلی ها دوست نداشتند این کنسرت برگزار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن یگانه از پشت پرده های موسیقی خواهد گفت

محسن یگانه از پشت پرده های موسیقی خواهد گفت