مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-10سياسي

3 چهره ای که باز هم نامزد «آسترید لیندگرن» شدند


علیرضا گلدوزیان، علی اصغر سیدآبادی و نادر موسوی از طرف شورای کتاب کودک برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن (آلما) 2024 معرفی شدند.

- علیرضا گلدوزیان، علی اصغر سیدآبادی و نادر موسوی از طرف شورای کتاب کودک برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن (آلما) 2024 معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای کتاب کودک علیرضا گلدوزیان را در بخش تصویرگران، علی اصغر سیدآبادی را در بخش ترویج خواندن و نادر موسوی را به عنوان مروج با زادگاه غیرایرانی، برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن (آلما) 2024 معرفی کرد.

شورا درباره دلایل این انتخاب ها عنوان کرده است: در بخش تصویرگران علیرضا گلدوزیان ، تصویرگر و طراح گرافیک نامزد ایرانی جایزه هانس کریستین اندرسن 2024 و همچنین یکی از نامزدهای ایرانی جایزه یادبود آسترید لیندگرن (آلما) درسال 2014، به دلیل بیش از دو دهه فعالیت مستمر در تصویرگری کتاب کودک، تاثیر ماندگار و مهم در رشد ادبیات و تصویرگری کتاب کودک و نوجوان، راه یافتن آثار او به فهرست ها و نمایشگاه های ملی و بین المللی و همچنین کسب جوایز متعدد داخلی و بین المللی و همچنین نقش برجسته در ارتقای سطح تصویرگری ادبیات کودک و نوجوان ایران، داشتن نگاه شخصی و متفاوت در هر یک از آثار، توانایی بازنمایی و طراحی طیف وسیعی از فرم ها، فضاها و شخصیت ها با الهام از هنرهای تصویری ایران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 چهره ای که باز هم نامزد «آسترید لیندگرن» شدند

3 چهره ای که باز هم نامزد «آسترید لیندگرن» شدند