مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-08اقتصادي

گام های پتروشیمی های ایران برای حضور در بازار روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برخی فعالان بخش خصوصی صنعت پتروشیمی ایران با اشاره به اینکه توانایی صنعت پتروشیمی ایران متکی به دانش و تخصص داخلی در شرایط تحریم ها است، - شماری از شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی ایران با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی روس پلاست، مذاکرات و فعالیت های خود برای حضور در بازار روسیه متمرکز کرده و برخی از آن ها از گام های جدی در این عرصه سخن می گویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برخی فعالان بخش خصوصی صنعت پتروشیمی ایران با اشاره به اینکه توانایی صنعت پتروشیمی ایران متکی به دانش و تخصص داخلی در شرایط تحریم ها است، این ظرفیت را بستری مناسب برای تقویت همکاری ها با صنعت پتروشیمی روسیه در شرایط تحریم های بین المللی علیه این کشور دانستند.

کاتالیست های تولید ایران در راه روسیهمحمدرضا قربانی از بخش فروش پتروشیمی شازند در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در نمایشگاه روس پلاست، افتخار معرفی صنعت پتروشیمی را برای صنعت پلاستیک روسیه داریم.

وی گفت: پتروشیمی شازند یکی از متنوع ترین سبد های محصول را در میان پتروشیمی های ایران را در اختیار دارد که با هدف توسعه بازار ها در روسیه و دیگر کشور های همجوار در نمایشگاه روس پلاست حضور یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های پتروشیمی های ایران برای حضور در بازار روسیه

گام های پتروشیمی های ایران برای حضور در بازار روسیه