مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-06اقتصادي

راهنمای خرید نهال گردو


با رسیدن فصل کاشت نهال، مهم ترین دغدغه باغداران انتخاب نوع مرغوب نهال است تا تضمینی برای کیفیت بالای محصول و باردهی مناسب آن باشد.

با این حال، - چیزی که در انتخاب نوع نهال گردوی مناسب بسیار تأثیرگذار است، علاوه بر ارقام و نوع رقم نهال، شرایط اقلیمی، آب و هوا و خاکی است که قرار است نهال در آن کاشته شود و پرورش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نهالستان نصرتی، ما در این مطلب برآنیم تا نکات مهمی که در هنگام خرید نهال گردو بایستی مدنظر قرار گرفته شود را ذکر کنیم.

نکات مهم خرید نهال گردو گردو به عنوان یک محصول تجاری پر سود شناخته می شود که کاشت و پرورش آن به صورت اصولی می تواند صرفه اقتصادی بالایی برای باغدار در پی داشته باشد.

باغداران بسیاری در مناطق مختلف کشور بنا به شرایط اقلیمی منطقه خود، کاشت و پرورش نهال این مغز ارزشمند را در دستور کار خود قرار داده اند.

برای اینکه بتوان محصولی مرغوب تولید کرد و بازدهی آن را به حداکثر رساند، نیاز است که در مورد انواع نهال های گردو اطلاعاتی به دست آورد و سپس مطابق با این نکات، نوع نهال مناسب منطقه خود را تهیه نمود.

شما با اطلاع از این ویژگی ها می توانید یک نهال متناسب با اقلیم خود تهیه کنید و سپس با پرورش اصولی آن، میزان بازدهی آن را پس از بلوغ به حداکثر برسانید؛ از جمله نکاتی که در هنگام خرید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید نهال گردو

راهنمای خرید نهال گردو