مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:502023-05-31سياسي

جشنواره ای با طعم غذاهای محلی کردستان


وارد حیاط باصفا و تاریخی عمارت خسروآباد می شوم، زندگی در این حیاط با گذشت بیش از 300 سال از عمر این بنا همچنان جاری است، حیاطی که روزگاری دور محل زندگی بزرگان اردلان و محل عروسی دختر شاه قاجار بوده امروز شاهد سفره های رنگینی است که به بهانه برگزاری خوشمزه .

- خبرگزاری فارس کردستان/ اینجا سنندج عمارت خسروآباد به وقت جشنواره غذاهای محلی کردستان، هر سال صدها جشنواره غذا در گوشه و کنار دنیا برگزار می شود، این جشنواره ها از بخش های مهم صنعت گردشگری محسوب می شوند و در آن انواع خوراکی ها، از خوراکی های محلی گرفته تا انواع غذاهای بین المللی و دسرها سرو می شود.

غذاهای سنتی و محلی تلفیقی از سادگی، کم هزینه بودن و خوشمزگی را در کنار هم دارند تا همچنان این غذاها در لیست غذاهای برخی خانواده های ایرانی جای خود را داشته باشند هر چند که این جا به اندازه گذشته قرص و محکم نیست.

وارد حیاط باصفا و تاریخی عمارت خسروآباد می شوم، زندگی در این حیاط با گذشت بیش از 300 سال از عمر این بنا همچنان جاری است، حیاطی که روزگاری دور محل زندگی بزرگان اردلان و محل عروسی دختر شاه قاجار بوده امروز شاهد سفره های رنگینی است که به بهانه برگزاری خوشمزه ترین جشنواره در سنندج برپا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ای با طعم غذاهای محلی کردستان

جشنواره ای با طعم غذاهای محلی کردستان