مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-01سياسي

4 عنوان کتاب دفاع مقدس در سبزوار رونمایی شد


همزمان با برپایی اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت 2000 شهید سبزوار طی آیینی چهار عنوان کتاب دفاع مقدس در این شهرستان با حضور فرمانده کل سپاه رونمایی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی همزمان با برپایی اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت 2000 شهید سبزوار طی آیینی چهار عنوان کتاب دفاع مقدس در این شهرستان با حضور فرمانده کل سپاه رونمایی شد.

در این مراسم که استاندار خراسان رضوی، فرمانده هان نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده شهدا و مسئولان محلی حضور داشتند چهار عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.

این آثار با نام های افسر بی بی، یاس ، خونین شلمچه ، زیباترین استقبال و دیگر گریه اش را ندیدم در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس در منطقه غرب خراسان رضوی است که در آن ها به بیان خاطرات، روایتگری، تاریخ شفاهی و زندگی نامه شهدای دفاع مقدس این منطقه پرداخته شده است.

در ادامه رونمایی این کتاب ها که به قلم چهار نویسنده مختلف تدوین، نوشته و به چاپ رسیده است، از تمبر ویژه کنگره ملی بزرگداشت 2000 شهید دیار سربداران نیز رونمایی شد.

در این برنامه سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران اجلاسیه کنگره ملی 2000 شهید دیار سربداران نیز پخش شد.

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری، سرود، سخنرانی، روایتگری، مرثیه سرایی و مداحی و تجلیل از خانواده های شهدای دیار سربدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 عنوان کتاب دفاع مقدس در سبزوار رونمایی شد

4 عنوان کتاب دفاع مقدس در سبزوار رونمایی شد