مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-10فرهنگي

«بخارست»؛ تمسخر و توهین دستاویز کمدی شدن!


فیلم هایی چون «بخارست» را می توان زاییده سیطره نظام فیلم های کاباره ای دانست که به شکل تازه ای به گیشه سینمای ایران بازگشته ‍اند.

آثاری از این دست که مرزهای ابتذال و فیلمفارسی را به شکل ارتجاعی در می نوردند هر کدام گواهی هستند بر ابتذال افسارگسیخته در این نوع از سینمای کشور.

- خبرگزاری فارس، گروه سینما: فیلم کمدی بخارست که این روزها در شبکه نمایش خانگی در حال نمایش است از 24 آبان سال گذشته اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرد و توانست به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 1401 تبدیل شود تا بار دیگر ثابت شود در سینمای ایران فیلم های کمدی مبتذل و شبه فیلمفارسی ها همچنان می فروشند.

صادق کوشکی_ منتقد سینما_ در این خصوص می گوید: می شود در کمدی ارزش های اخلاقی را رعایت کرد، کما اینکه در کارهای چارلی چاپلین ارزش های اخلاقی و انسانی رعایت شده است و فیلم هایی هستند که بعد از خنده، ما را به فکر فرو می برند.

اما کمدی سازان ما چون فاقد تفکر و خلاقیت هستند، متوسل به لودگی و سخافت می شوند برای فروش و متاسفانه چون فیلم کمدی هم کم داریم، با استقبال هم روبه رو می شوند.

در دهه گذشته فیلم های کمدی همواره از فروش قابل توجهی برخوردار بوده اند، از رحمان1400 ، خوب، بد، جلف و هزارپا گرفته تا سگ بند ، انفرادی و بخارست ، همه این آثار با وجود فروش بالا، در یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بخارست»؛ تمسخر و توهین دستاویز کمدی شدن!

«بخارست»؛ تمسخر و توهین دستاویز کمدی شدن!