مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-11سياسي

108 کارخانه راکد در استان سمنان به تولید بازگشتند


با تلاش تمامی دستگاه های نظارتی، قضایی و اجرایی، 108 واحد راکد تولیدی و صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و احیا واحدهای راکد استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: بر اساس گزارش اعلامی وزارت کشور، با عملکرد مطلوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال 1401، زمینه ارتقا ظرفیت تولید 88 واحد صنعتی و تولیدی استان فراهم شده است.

وی افزود: تا به امروز با تلاش تمامی دستگاه های نظارتی، قضایی و اجرایی 108 واحد راکد تولیدی و صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال جدید را فراهم شده است.

استاندار سمنان همچنین درباره رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت: حمایت های قانونی اداره کل بازرسی استان در حوزه پیگیری موارد و مباحث مرتبط با احیا واحدهای راکد استان امری ارزشمند است.

هاشمی با بیان اینکه پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت ویژه و مستمر با جدیت در دستور کار قرار گرفته و تا حصول نتیجه دنبال شود، افزود: روند پیگیری امور در حوزه احیای واحدهای راکد صنعتی، تولیدی و کشاورزی و همچنین واحدهای گردشگری، بیش از پیش در سال جدید در راستای ایجاد اشتغال ، در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

108 کارخانه راکد در استان سمنان به تولید بازگشتند

108 کارخانه راکد در استان سمنان به تولید بازگشتند