مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-06اقتصادي

بی خطرسازی روزانه 300 کیلو زباله و پسماند عفونی در اسدآباد


مدیر بیمارستان قائم (عج) شهرستان اسدآباد از بی خطر و کم خطرسازی روزانه 300 کیلوگرم زباله و پسماندهای عفونی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر بیمارستان قائم (عج) شهرستان اسدآباد از بی خطر و کم خطرسازی روزانه 300 کیلوگرم زباله و پسماندهای عفونی این شهرستان خبر داد.

فرهاد هادی کبیر در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: روزانه مطب ها و مراکز خصوصی درمانی و بیمارستان شهرستان اسدآباد دارای 250 تا 300 کیلوگرم پسماند عفونی هستند که این میزان زباله و پسماند عفونی واحدها از طریق دستگاه امحا زباله های عفونی بیمارستان قائم در دو سیکل به صورت روزانه کم خطر و بی خطرسازی می شود.

وی با اشاره به ظرفیت 2000 لیتری دستگاه امحا زباله های عفونی بیمارستان قائم(عج ) اسدآباد، افزود: دستگاه قبلی امحا زباله بیمارستان به دلیل مشکلات و خرابی مستمر از چرخه خارج و دستگاه جدید امحا دیگری خریداری شد که این دستگاه نیز چون استاندارد لازم را نداشت مورد استفاده و بکارگیری قرار نگرفت و به ناچار دستگاه امحا زباله دیگری خریداری کردیم که در طی یکسال گذشته این دستگاه خوشبختانه در رابطه با امحا زباله و پسماندهای عفونی تولید شده شهرستان هیچ گونه مشکلی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی خطرسازی روزانه 300 کیلو زباله و پسماند عفونی در اسدآباد

بی خطرسازی روزانه 300 کیلو زباله و پسماند عفونی در اسدآباد