مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-08ورزشي

میزبانی آمل از آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان


آخرین اردوی تیم ملی در رده سنی جوانان از 13 تا 23 خرداد به میزبانی شهرستان آمل دنبال شد و شرایط بسیار خوبی را برای ملی پوشان شاهد بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محسن کاوه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان روزهای پایانی اردوی آماده سازی خود را طی می کند و مسابقات کشتی کشور ارمنستان و جام تختی را پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون زمان مناسبی برای بسته شدن تیم ملی است، افزود: آخرین اردوی تیم ملی در این رده سنی از 13 تا 23 خرداد به میزبانی شهرستان آمل دنبال شد و شرایط بسیار خوبی را برای ملی پوشان شاهد بودیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مازندران نقش بسزایی در کشتی کشور دارد و رشته کشتی در مازندران این رشته ورزشی در کشورمان ایران و جهان را تغذیه می کند همچنین کشتی گیران مازندرانی زیادی وارد تیم ملی می شوند و در دنیا هم حرف اول را می زنند بنابراین لازم است وضعیت در مازندران بهتر از گذشته باشد.

کاوه با اشاره به حضور در 10 کشتی گیر در اوزان مختلف مسابقات قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: در این رقابت ها برای هر وزن یک کشتی گیر در نظر گرفته شد همچنین فدراسیون کشتی هم اکنون در حال پشتوانه سازی است تا آینده کشتی کشورمان به روشنی رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی آمل از آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان

میزبانی آمل از آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان