مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:272023-05-30اقتصادي

برنامه ریزی ریاض و مسکو برای گسترش سرمایه گذاری های مشترک


معاون وزیر صنعت روسیه با بیان اینکه کشورش به دنبال متنوع ساختن شرکای تجاری خویش است، گفت: روابط تجاری، اقتصادی، سرمایه گذاری و صنعتی بین روسیه و عربستان سعودی گسترش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، الکسی گروزدف ، معاون وزیر صنعت روسیه با تمجید از روابط مسکو-ریاض تاکید کرد که چشم انداز گسترده ای برای همکاری بین دو طرف در زمینه های مختلف وجود دارد.

این مقام مسئول در حاشیه نمایشگاه تازه ترین فناوری های شرکت های روسی در ریاض در گفت وگو با روسیا الیوم در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود برنامه هایی برای ایجاد ائتلاف ها و شراکت ها بین روسیه و عربستان سعودی  در پروژه های سرمایه گذاری مشترک گفت: مطمئنا بله، اما بخش تجاری، رازداری را در کار خود ترجیح می دهد.

گروزدف افزود: بنابراین ما به شرکت های خود پیشنهاد می کنیم که بی سر و صدا کار کنند، شرایط را مورد بحث و بررسی قرار دهند و قراردادها را منعقد کنند و از طرف روسی ما آماده حمایت از چنین توافق هایی هستیم.

معاون وزیر صنعت روسیه تأکید کرد که قرار است روابط تجاری، اقتصادی، سرمایه گذاری و صنعتی بین روسیه و عربستان سعودی گسترش یابد و حضور امروز شرکت های روسی در ریاض در چارچوب اولین ماموریت تجاری چندگانه صنایع ساخت روسیه در یک کشور عربی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی ریاض و مسکو برای گسترش سرمایه گذاری های مشترک

برنامه ریزی ریاض و مسکو برای گسترش سرمایه گذاری های مشترک