مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 00:402023-05-31سياسي

2 استاد دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در فهرست دانشمندان جهان هستند


عضو هیات علمی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) گفت: 2 استاد این دانشگاه در فهرست دانشمندان جهان هستند.

- 2 استاد دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در فهرست دانشمندان جهان هستند ایسنا/لرستان عضو هیات علمی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) گفت: 2 استاد این دانشگاه در فهرست دانشمندان جهان هستند.

طه زرگریان دهم خردادماه در جشن دانش آموختگی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) که در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) ، اظهار کرد: شما دانشجویان امروز تفاوتی با نسل ما دارید، به شما دانشجوی نسل و عصر انفجار اطلاعات می گویند.

وی تصریح کرد: 2 عضو هیئت علمی این دانشگاه در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند و اعضای هیات علمی این دانشگاه دارنده جایزه مرحوم کاظمی آشتیانی و برندگان جشنواره علامه حلی هستند.

عضو هیات علمی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) خاطرنشان کرد: این در حالی است که با همین امکانات محدود این چنین دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در کشور درخشیده است.

زرگریان اضافه کرد: امروز که شما فارغ التحصیل می شوید، باید دانش خود را در اختیار دیگران قرار دهید و نکته ای که نباید فراموش شود این است که به عنوان یک انسان به حقوق دیگران احترام بگذارید و برای دیده شدن خودتان حقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 استاد دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در فهرست دانشمندان جهان هستند

2 استاد دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در فهرست دانشمندان جهان هستند