مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 19:212023-06-20حوادث

مهار آتش سوزی مرکز بازیافت زباله شهر کرمانشاه


سرپرست فرمانداری کرمانشاه از مهار آتش سوزی مرکز بازیافت زباله شهر کرمانشاه پس از گذشت 2 ساعت تلاش آتش نشانان و بهره گیری از تمام تجهیزات خبر داد.

- محمدرضا آمویی در گفتگو با اظهار کرد: ساعت 15:10 ظهر امروز سه شنبه 30 خرداد حریق در مرکز بازیافت زباله های شهری کرمانشاه گزارش شد که با هماهنگی مدیریت بحران نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه حجم زباله ها در محل بسیار بود و زمینه اشتعال آتش را داشتند آتش نشانان با حجم گسترده آتش مواجه شدند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: آتش نشانان برای اطفای حریق مرکز بازیافت شهر کرمانشاه از تمام ظرفیت 10 ایستگاه آتش نشانی بهره گرفتند که در لحظات نخست از 17 خودروی اطفای حریق کمک گرفتند.

آمویی ادامه داد: با توجه به حجم حریق آتش نشانان از ظرفیت اطفای حریق پتروشیمی کرمانشاه و پالایشگاه و و احدهای بزرگ استفاده شد.

وی عنوان کرد: بعد از حدود 2 ساعت شرایط به ثبات رسید که تلفات جانی نیز گزارش نشد و تجهیزات محیط نیز دچار خسارت نشدند و آتش سوزی مهار شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: همجواری مرکز بازیافت با زمین های کشاورزی یکی دیگر از مواردی بود که مورد توجه قرار گرفت تا آتش به این زمین ها منتقل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی مرکز بازیافت زباله شهر کرمانشاه

مهار آتش سوزی مرکز بازیافت زباله شهر کرمانشاه