مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-14اقتصادي

رویکرد جهاد کشاورزی استفاده حداقلی از سموم و آفت کش های شیمیایی است


رویکرد ما به حداقل رساندن آفت کش های شیمیایی بوده و لازم است کشاورزان کود و مواد آفت کش را از فروشگاه های معتبر خریداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری حسین رنجبر اقدام، ظهر امروز در مراسم تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از قانون هایی که وزارت جهاد کشاورزی برای ما تکلیف کرده افزایش ضریب امنیت غذایی است.

رییس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به اینکه وظیفه دولت حرکت در مسیر امنیت غذایی است، ادامه داد: ما باید بتوانیم با برنامه ریزی های صحیح به اقتدار غذایی دست پیدا کنیم.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته از سند الگوی کشت در حوزه زراعت رونمایی کرد و امسال نیز الگوی کشت باغات را در دستور کار خود قرار داده است.

رنجبر اقدام اضافه کرد: لازم است دولت حمایت ویژه ای از بخش کشاورزی انجام دهد تا به یک تولید کافی در سطح کشور دست پیدا کنیم.

وی کمبود آب را در بخش تولیدات کشاورزی یک مشکل اساسی دانست و بیان کرد: مدیریت آب در این بخش به کشاورزان کمک می کند تا مشکلی برای تأمین آب نداشته باشند.

رییس سازمان حفظ نباتات کشور اظهار کرد: باید مطالعات زیرساختی برای برنامه های توسعه ای انجام شود تا سرمایه گذار بتواند از آن محصول بهره کافی را ببرد و کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جهاد کشاورزی استفاده حداقلی از سموم و آفت کش های شیمیایی است

رویکرد جهاد کشاورزی استفاده حداقلی از سموم و آفت کش های شیمیایی است