مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-19سياسي

نشست بچه های رستا در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود


نشست بچه های رستا با موضوع انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی (ره) فردا سه شنبه 30 خرداد در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

- نشست بچه های رستا با موضوع انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی (ره) فردا سه شنبه 30 خرداد در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه جدید سلسله نشست های گفتگو محور نوجوانان با عنوان بچه های رستا با هدف ترویج روحیه پرسشگری نوجوانان در قالب هم اندیشی و پرسشگری با موضوع انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی (ره) فردا سه شنبه 30 خرداد در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

در سلسله نشست های بچه های رستا که یک هفته در میان تابستان سال جاری توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شوند، به موضوعات مختلفی از جمله هویت، امید، ایمان پرداخته می شود.

30 فرهنگسرای بزرگ تهران میزبان دختران و پسران نوجوان مقطع متوسطه اول و دوم هستند تا آنها را به پرسشگری و پیدا کردن پاسخ برای سوالات ذهنی شان ترغیب کنند.

این برنامه فردا سه شنبه 30 خرداد از ساعت 10 تا 12 در در سالن کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن، خیابان شهید وفایی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بچه های رستا در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود

نشست بچه های رستا در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود