مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-14سياسي

31 خرداد، همایش بزرگ اساتید بسیجی در همدان برگزار می شود


جانشین رییس سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: باید همه کمک کنیم که نخبگان به ویژه دانشگاهیان سخنان خود را مطرح و نقدهایشان را بگویند و در این راه رسانه ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی بقایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 26 خرداد تا دوم تیرماه هفته بسیج اساتید است اظهار کرد: 25 سال پیش در 31 خردادماه سالروز شهادت مصطفی چمران، سازمان بسیج اساتید کشور ایجاد و این روز به عنوان روز ملی بسیج اساتید در تقویم رسمی کشور ثبت شد.

وی با بیان اینکه شهید چمران الگو تمام عیار یک استاد دانشگاه است افزود: ویژگی های شهید چمران بر اساس نظرات مقام معظم رهبری خوش استعداد و خوش ذوق بودن، بی توجه به نام و نان، حضور دائمی در صحنه به طوری که  یک روز لبنان، یک روز امریکا، یک روز ایران و یک روز پاوه بود و در هر عرصه ای که تکلیف شرعی اش حکم می کرده قبل و بعد از انقلاب حضور داشته است.

جانشین رییس سازمان بسیج اساتید استان همدان با اشاره به اینکه اخلاص این شهید بزرگوار از سخنان و مناجات وی پیداست تصریح کرد: ویژگی دیگر شهید چمران که جامعه امروز به آن نیاز دارد بدون رودربایستی بودن اوست و از دیگر خصایص او می توان به شجاع بودن، برخورداری از ایمان قوی، علم و ایمان اشاره کرد و در یک جمله عنوان کرد او استاد ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 خرداد، همایش بزرگ اساتید بسیجی در همدان برگزار می شود

31 خرداد، همایش بزرگ اساتید بسیجی در همدان برگزار می شود