مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-09اقتصادي

پذیرش شرکت های دانش بنیان در بازار سرمایه تسهیل می شود


مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران گفت: برای پذیرش شرکت های دانش بنیان در بازار سرمایه، پیوست 7 در حال بازنگری است که زمینه تسهیل پذیرش و ورود شرکت های دانش بنیان در بازار سرمایه را فراهم می کند.

- محمود گودرزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار کرد: امسال اولین شرکت سهامی عام پروژه برای تامین مالی از بازار سرمایه بعد از تشریفات اداری به زودی پذیره نویسی می کند که طی این پذیره نویسی بیش از 3 هزار میلیارد تومان برای انجام پروژه های خود تامین مالی می کند.

وی گفت: مدارک اولین شرکت سهامی عام پروژه از سال گذشته به هیات پذیرش بورس تهران ارائه و مراحل آن طی شده است و به زودی پذیره نویسی این شرکت از طریق بورس تهران انجام خواهد شد.

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران همچنین در مورد اینکه برای پذیرش شرکت های دانش بنیان در بورس چه اقدامی انجام شده است؟ گفت: برای شرکت های دانش بنیان پیوست 7 در حال بازنگری است که زمینه تسهیل پذیرش و ورود شرکت های دانش بنیان در بازار سرمایه را فراهم می کند.

گودرزی در مورد اینکه کدام شرکت های دانش بنیان به زودی وارد بورس می شوند؟ گفت: به زودی شرکتی در زمینه فعالیت بیواتانول (سوخت سبز) وارد بورس می شود که این شرکت از نشاسته ذرت بیواتانول تولید می کند؛ این محصول موجب افزایش عدد اکتان بنزین و پاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش شرکت های دانش بنیان در بازار سرمایه تسهیل می شود

پذیرش شرکت های دانش بنیان در بازار سرمایه تسهیل می شود