مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-01سياسي

روحیه انقلابی گری و ظلم ستیزی ویژگی شاخص امام خمینی(ره) بود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: روحیه انقلابی گری، دشمن ستیزی و ظلم ستیزی ویژگی شاخص امام خمینی(ره) به شمار می رود.

- کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: روحیه انقلابی گری، دشمن ستیزی و ظلم ستیزی ویژگی شاخص امام خمینی(ره) به شمار می رود.

سعید جابری انصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت 14 خرداد ماه سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، بیان کرد: امام خمینی (ره) ریشه فساد را در حاکمان رژیم صهیونیستی و استکبار می دانست و برای مبارزه با فساد به سراغ حاکمان که ریشه های فساد بودند، رفت.

جابری انصاری اضافه کرد: امام خمینی (ره) تمام تلاش خود را بکار گرفت تا امت اسلامی را بیدار و متوجه مهمترین خطرات تهدید کننده جهان اسلام کند و در این راه پیروز شد.

وی به ویژگی های امام (ره) اشاره کرد و افزود: یکی از ویژگی های برجسته حضرت امام (ره) دلدادگی به پیامبر و اهل بیت (ص) بود.

امام از خشونت مستکبران شرق و غرب و دشمنان الهی نترسید و در روزگاری که شاید نفس کشیدن با اجازه مستکبران بود امام (ره) به مبارزه با استکبار برخاست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به یکی از محورهای اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی های ادوار گذشته در مراسم سالگرد رحلت امام اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ویژگی های شاخص امام (ره) که حضرت آقا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه انقلابی گری و ظلم ستیزی ویژگی شاخص امام خمینی(ره) بود

روحیه انقلابی گری و ظلم ستیزی ویژگی شاخص امام خمینی(ره) بود