مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-10سياسي

ضعف زیرساخت های عمران شهری در جوار شاخص ترین بقعه ایلام


امامزاده علی صالح (ع) واقع در شهر صالح آباد از گذشته های بسیار دور تاکنون ملجا و کعبه آمال مردم استان ایلام بوده است و در طول سال این مکان مقدس پذیرای خیل زیادی از دوستداران اهل بیت (ع) است اما با این وجود کمبود برخی زیرساخت های عمران شهری مشکلات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، اطراف حرم امامزاده علی صالح در بخش صالح آباد از لحاظ وضعیت فضای سبز و امکانات شرایط خوبی ندارد، همچنین پروژه پیاده رو حرم انجام نشده است.

بی توجهی ها موجب شده تا این منطقه زائرپذیر از نعمت رفاه بی بهره باشد.

استان ایلام شریان اصلی ورود زائران برای زیارت حرم معصومین (ع) بوده که سالیانه مهمان جمع کثیری از مشتاقان اهل بیت است و طی ماه های آتی بار دیگر شاهد حضور زائرین در این راه هستیم.

علاوه بر میهمانان خارج از استان، طی ایام هفته زائرین از سایر نقاط استان برای زیارت بقاع متبرکه به سمت مناطق مذهبی سفر می کنند و ضمن تزکیه نفس و روح خود از فضای اطراف این اماکن مذهبی استفاده کنند.

بخش صالح آباد بواسطه امامزاده علی صالح شهر فرهنگی و مذهبی استان شناخته می شود که همه ساله میهمان زائران درون و برون استانی بوده است.

علیرغم ظرفیت این منطقه اطراف حرم از یک فضای سبز جهت رفاه حال مسافران بی بهره مانده ضمن اینکه قرار بود که پروژه پیاده رو حرم اجرایی شود اما هنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف زیرساخت های عمران شهری در جوار شاخص ترین بقعه ایلام

ضعف زیرساخت های عمران شهری در جوار شاخص ترین بقعه ایلام