مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-20بين الملل

رایزنی های خاجی در قزاقستان


مشاور ارشد وزیر امور خارجه که برای شرکت در بیستمین نشست کارشناسان ارشد روند آستانه و نشست چهارجانبه معاونان وزرای خارجه به قزاقستان سفر کرده با روسای هیأت های ترکیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در حاشیه نشست چهار جانبه معاونان وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، روسیه، ترکیه و سوریه برای حل مشکلات و روند عادی سازی روابط سوریه و ترکیه و نیز بیستمین اجلاس کارشناسان ارشد روند آستانه، هیأت جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی، با هیأت ترکیه به سرپرستی بوراک آکچاپار ، معاون وزیر امور خارجه ترکیه، دیدار و آخرین تحولات سوریه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

  طرفین در این دیدار ضمن رایزنی درباره آخرین تحولات مناسبات ترکیه و سوریه بر لزوم تداوم مذاکرات طرفین تا دستیابی به اهداف مدنظر تاکید کردند.

همچنین دو طرف لزوم احترام به حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و استقلال سوریه را مورد اشاره قراره داده و بر ضرورت مبارزه با تروریسم و تداوم روند سیاسی حل و فصل بحران تاکید  کردند.

علاوه بر ان، هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران با هیأت سوریه به سرپرستی ایمن سوسان معاون وزیر امور خارجه سوریه دیدار و آخرین تحولات را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های خاجی در قزاقستان

رایزنی های خاجی در قزاقستان