مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:402023-05-30سياسي

ارزیابی عملکرد پلیس در حوزه سرقت و موادمخدر با اجرای طرح حاسبین


هدف اصلی از اجرای طرح حاسبین ارزیابی سراسری از وضعیت صحت آماری در ثبتِ وقوع و کشف جرایم و ارزیابی عملکرد آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه پویایی سازمان عظیم انتظامی در گرو فهم درست، اشرافیت کامل و تلاش برای اجرای موفق مأموریت های پیش بینی شده توسط کارکنان است، اظهار داشت: جامعه بازرسی فعال در مجموعه فراجا با نظارت و ارزیابی نحوه اجرای فرآیند امنیت آفرینی بر پویایی فراجا در خدمات رسانی مطلوب شتاب بیشتری می بخشد.

این مقام ارشد انتظامی نظارت هدفمند بر اجرای دقیق تدابیر و اولویت های فرامین سازمانی از لحظه ابلاغ تا حصول نتیجه و اثربخشی را از برنامه های اصلی و مستمر بازرسی کل عنوان کرد و گفت: به منظور تحقق این مهم اجرای طرح بازرسی حاسبین در سال 1402 را در دستور کار قرار داده ایم.

وی در تشریح جزییات مربوط به اجرای این طرح افزود: هدف اصلی طرح بازرسی حاسبین بر ارزیابی سراسری از وضعیت صحت آماری در ثبتِ وقوع و کشف جرایم و ارزیابی عملکرد قرارگاه تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در پیشگیری از سرقت متمرکز شده است.

سردار معصوم بیگی در پاسخ به روش و مدت زمان اجرای طرح بازرسی حاسبین گفت: این طرح با محوریت مرکز عملیات بازرسی کل فراجا و با همکاری جامعه بازرسی تا پایان سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی عملکرد پلیس در حوزه سرقت و موادمخدر با اجرای طرح حاسبین

ارزیابی عملکرد پلیس در حوزه سرقت و موادمخدر با اجرای طرح حاسبین