مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-11حوادث

انجام 5 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ زورگیران به دام افتاد


فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج ماموریت ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: در این ماموریت ها سارقان و زورگیران همگی دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جلیل موقوفه صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پلیس پنج مأموریت ویژه را در سطح شهرهای استان به انجام رسانده است، ابراز داشت: هدف از انجام این مأموریت ها ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان و زورگیران است.

وی ضمن بیان اینکه در مهمترین رویداد پلیسی شبانه روز گذشته دستگیری سارق 31 ساله گندم با شلیک مأموران انتظامی در گرمسار را می توان نام برد، افزود: این فرد طی دو مرحله به محل دپو گندم وارد شده و گندم ها را به سرقت برده زد که در نهایت با تیراندازی مأموران به موتورسیکلت وی متهم دستگیر و روانه زندان شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی گزارش حاکی از سرقت وسایل کشاورزی یک تبعه خارجی در باغات سمنان دستگیر شد، ابراز داشت: این فرد در بازجویی های فنی به انجام 29 فقره سرقت اعتراف کرده است.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه زورگیر خیابانی در سمنان دستگیر شد، ابراز داشت: این فرد تبعه خارجی حوالی 11 شب با موتور سیکلت به خانمی نزدیک و با تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 5 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ زورگیران به دام افتاد

انجام 5 ماموریت پلیسی در استان سمنان/ زورگیران به دام افتاد