مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-18سياسي

نادعلی: روزنامه همشهری در سربالایی صعود قرار دارد


در حال حاضر روزنامه همشهری در سربالایی صعود قرار دارد، هر چند با نقطه ایده آل فاصله دارد اما با برنامه هایی که دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  علیرضا نادعلی عضو شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: جلسه امروز ساعت زیادی از وقت شورا به ارائه گزارش موسسه همشهری اختصاص داده شد و بعد از آن نیز اعضای شورای شهر به بیان نظرات خود پرداختند.

وی  ادامه داد: روزنامه همشهری در ادوار گذشته به دلیل رویکردهای مختلف سیاسی تاثیرگذاری سیاسی داشته و حتی تاثیرگذاری اش در حد ملی بوده، در این دوره مدیریت شهری همشهری جناحی نیست و نه ما در شورای شهر و نه شهردار تمایلی به جناحی بودن همشهری نداریم و معتقدیم که اگر همشهری می خواهد نگاه ملی داشته باشد باید حول موضوعاتی همچون انقلاب اسلامی و در هماهنگی با موضوعات جمهوری اسلامی باشد.

نادعلی گفت: باید خط تعادل در روزنامه همشهری حفظ شود ما روزنامه همشهری را در شرایط بدی تحویل گرفتیم چرا که بدهی های کلان داشت و مدیران اسبق با این پیش فرض که دوره رسانه های کاغذی تمام شده توجهی به مسائل همشهری نمی کردند؛ اما در این مدت، مدیریت فعلی ایستاد و تحولی در روزنامه ایجاد کرد.

به گفته نادعلی، در حال حاضر روزنامه همشهری در سربالایی صعود قرار دارد، هر چند با نقطه ایده آل فاصله دارد اما با این برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادعلی: روزنامه همشهری در سربالایی صعود قرار دارد

نادعلی: روزنامه همشهری در سربالایی صعود قرار دارد