مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:002023-05-30اقتصادي

تحقق3هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تاکنون سه هزار و 230 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر رهبردین صبح سه شنبه در گفتگوی خبری با بیان اینکه 76 درصد اعتبارات ابلاغی این استان شامل 2 هزار و 607 میلیارد تومان تخصیص یافته و بین دستگاه های اجرایی توزیع شده است، افزود: از مجموع سه هزار و 573 میلیارد تومان اعتبارات سفر رییس جمهور نیز که سه ساله است تاکنون سه هزار و 230 میلیارد تومان شامل 90 درصد محقق شده است.

وی ادامه داد: پارسال از مجموع سه هزار و 395 میلیارد تومان اعتبارات مصوب استان، حدود 76 درصد آن با پیگیری استاندار آذربایجان غربی محقق شد که 24 درصد از سال قبل از آن بیشتر بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: پارسال یک هزار و 706 مصوبه طی سفرهای استاندار به شهرهای مختلف استان با اعتبار بیش از 20 هزار میلیارد تومان در راستای ارتقای شاخص های توسعه ای به تصویب رسید که یک هزار و 420 مصوبه آن عمرانی بوده است.

رهبردین با بیان اینکه اتمام پروژه های عمرانی در اولویت این مصوبات است، اظهار کرد: افتتاح طرح انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه در قالب بزرگترین پروژه عمرانی استان بود که اسفند ماه سال گذشته با حضور رییس جمهور به بهره برداری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق3هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی

تحقق3هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی