مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-10فرهنگي

معرفی فینالیست های 2023 قدیمی ترین جایزه ادبی بریتانیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه ای از کتاب هایی با مضامینی الهام بخش مانند حس تعلق، سفر به آن سوی مرز ها و غلبه بر مبارزات شخصی، - فهرست کوتاه جایزه جیمز تیت بلک 2023 که قدیمی ترین جایزه ادبی بریتانیاست، اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه ای از کتاب هایی با مضامینی الهام بخش مانند حس تعلق، سفر به آن سوی مرز ها و غلبه بر مبارزات شخصی، فهرست کوتاه قدیمی ترین جایزه ادبی بریتانیا را تشکیل می دهند.

فهرست جوایز جیمز تیت بلک امسال شامل نویسندگانی از آمریکا، دانمارک، فنلاند و عمان است که با داستان هایشان خوانندگان را به آمریکا، انگلیس، کوزوو و پرتغال عصر رنسانس می برد.

رقبای جایزه داستانی امسال شامل کتابی درباره تجربیات یک دانشجوی عمانی در تلاش برای ساختن زندگی خود در بریتانیا، تجسم دوباره دیوید کاپرفیلد اثر چارلز دیکنز در کوه های آپالاچی آمریکا، داستانی از زندگی در سایه جنگ در کوزوو، و رمانی درباره زنان پیشروی قرن 19 و 20 است.

فینالیست های کسب جایزه 10 هزار پوندی بخش داستان عبارتند از: درخت پرتقال تلخ اثر جوخا آلهارتی، ترجمه از عربی توسط مرلین بوث دمون کوپرهد اثر باربارا کینگ سولور بولا نوشته پایتیم استاتوچی ترجمه از فنلاندی توسط دیوید هکستون پس از سافو اثر سلبی وین شوارتزدر بخش بیوگرافی موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فینالیست های 2023 قدیمی ترین جایزه ادبی بریتانیا

معرفی فینالیست های 2023 قدیمی ترین جایزه ادبی بریتانیا