مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-07حوادث

بازداشت 16 نفر با اجرای طرح امنیت اجتماعی در بهار


فرمانده انتظامی شهرستان بهار از بازداشت 16 متهم و کشف چهار فقره سرقت اماکن خصوصی، یک دستگاه خودروی سرقتی و مقادیری مواد مخدر در جریان طرح امنیت اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، علی حسن حیدری جو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی در نقاط مختلف شهرستان بهار با حضور کارکنان انتظامی شهرستان به منظور بالا بردن ضریب احساس امنیت محلات اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح 16 متهم دستگیر و چهار فقره سرقت اماکن خصوصی یک دستگاه خودرو سرقتی و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت بوده و به صورت مداوم و مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه از کشف ذغال چوب قاچاق در به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران در پایش و کنترل خودروهای عبوری در محور اسدآباد-همدان، به یک وانت نیسان مشکوک شدند و در بازرسی، دو تن و 800 کیلوگرم ذغال چوب قاچاق کشف کردند.

حیدری جو از بازداشت یک متهم و تشکیل پرونده خبر داد گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 16 نفر با اجرای طرح امنیت اجتماعی در بهار

بازداشت 16 نفر با اجرای طرح امنیت اجتماعی در بهار