مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-11سياسي

امیر قربانی: تبیین دقیق دستاورد ها از راهکار های مقابله با دشمنان است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش در همایش جهاد تبیین که با حضور فرماندهان، کارکنان و خانواده های پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان برگزار شد، - فرمانده هوانیروز ارتش گفت: یکی از راهکار های مقابله با دشمنان و امپراطوری رسانه ای غرب، تبیین دقیق، علمی و مستند دستاورد ها است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش در همایش جهاد تبیین که با حضور فرماندهان، کارکنان و خانواده های پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان برگزار شد، گفت: یکی از راهکار های مقابله با دشمنان و امپراطوری رسانه ای غرب، تبیین دقیق، علمی و مستند دستاورد ها است.

وی افزود: راهبرد هوانیروز ارتش در مقابله با دشمنان همانند آیه قرآن کریم أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ است که مصداق آن مقابله با پدیده منحوس داعش و روی دیگر آن فعالیت های مردم یاری و کمک به هم نوعان در هر شرایط و مخاطرات طبیعی است.

فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد: جهاد تبیین برای دشمنان ما خطر آفرین است، زیرا توطئه های آن ها را نقش بر آب می کند، در نتیجه وظیفه و تکلیف همه ما با ابزار جهاد تبیین، مقابله با دسیسه های شوم دشمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر قربانی: تبیین دقیق دستاورد ها از راهکار های مقابله با دشمنان است

امیر قربانی: تبیین دقیق دستاورد ها از راهکار های مقابله با دشمنان است