مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:302023-06-11پزشكي

پویش «خون من در رگ های تو» در شهرستان دزفول آغاز شد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول گفت: پویش اهدای خون با عنوان «خون من در رگ های تو» در دزفول آغاز شد و به مدت هفت روز اجرا می شود.

- دزفول- رییس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول گفت: پویش اهدای خون با عنوان خون من در رگ های تو در دزفول آغاز شد و به مدت هفت روز اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا معمارزاده پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی اهدای خون، پویش بزرگ خون من در رگ های تو از سوی اورژانس دزفول و با مشارکت سپیدپوشان این مرکز برگزار و آغاز شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول ضمن دعوت از همه شهروندان برای پیوستن به پویش مذکور افزود: این پویش از تاریخ بیست و دوم خردادماه به مدت هفت روز اجرا می شود.

وی با اشاره به نقش خون های اهدایی در نجات جان بیماران، تصریح کرد: در مأموریت های اورژانسی که مصدومان به دلایل متعددی دچار خونریزی شدید می شوند و یا در سوختگی ها، تالاسمی، انواع سرطان ها و در کم خونی های شدید، اهدای خون می تواند جان بسیاری از بیماران را نجات دهد.

معمارزاده با اشاره به ضرورت اهدای خون بیان کرد: افراد جامعه این نکته را مد نظر داشته باشند که نیاز به خون سالم یک ضرورت دائمی است و محدود به یک زمان خاص نیست چرا که همه روزه در سراسر کشور اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «خون من در رگ های تو» در شهرستان دزفول آغاز شد

پویش «خون من در رگ های تو» در شهرستان دزفول آغاز شد