مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 05:302023-06-20فرهنگي

روستای کندلوس نوشهر؛ در فهرست 8 روستای کاندیدای جهانی شدن


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از قرار گرفتن روستای کندلوس نوشهر در فرصت ثبت جهانی گفت: روستای کندلوس از همه امتیازات در بخش های مختلف آیین ها، - مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران درباره انتخاب روستای جهانی در استان، اظهار کرد: سازمان جهانی جهانگردی در راستای بحث احیا، حفظ و ترویج روستاها هر ساله روستاهایی را با عنوان روستاهای جهانی انتخاب می کنند.

وی با بیان اینکه امسال از استان مازندران پنج روستا معرفی شد، افزود: از بین روستاها، روستای کندلوس نوشهر انتخاب شد که در این زمینه کارشناس ارزیابی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بازدیدی در این زمینه داشته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: در فرمانداری نوشهر هم کمیته گردشگری روستایی کندلوس تشکیل شد که جلسه اول با حضور فرماندار و مسژولان جامعه محلی و پس از آن سه جلسه دیگر در ارتباط با این موضوع برگزار شد.

حسنی تصریح کرد: آنچه در کمیته گردشگری روستایی کندلوس حائز اهمیت بوده، این است یک تیم در نوشهر و یک تیم در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان پشتیبان تشکیل شد و جوامع محلی با همکاری فعالان حوزه مربوط به نوشهر و روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای کندلوس نوشهر؛ در فهرست 8 روستای کاندیدای جهانی شدن

روستای کندلوس نوشهر؛ در فهرست 8 روستای کاندیدای جهانی شدن