مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-01سياسي

جشن های زیر سایه خورشید در گناوه برگزار شد


همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) جشن های زیرسایه خورشید و جشن میلادآن حضرت با حضور خدام رضوی و استقبال پرشور مردم در شهرستان گناوه برگزار شد.

- گناوه- همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) جشن های زیرسایه خورشید و جشن میلادآن حضرت با حضور خدام رضوی و استقبال پرشور مردم در شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با سالروز میلاد با سعادت هشتمین امام شیعیان جهان حضرت امام رضا (ع) شهرستان گناوه برای بار دوم در دهه کرامت امسال میزبان قدوم مبارک خادمان رضوی بود و مردم این شهرستان با استقبال گرم از خادمان و حاملان پرچم متبرک امام رئوف، میلاد باسعادت آن حضرت را جشن گرفتند.

جشن زیر سایه خورشید همزمان با میلاد امام رضا (ع) با حضور خادمان حرم رضوی و قشرهای مختلف مردم در یادمان شهدای گمنام گناوه برگزار شد.

در این مراسم پرشور شمیم دل انگیز حرم رضوی با ورود خادمان رضوی طنین انداز شد و خادمان حرم رضوی در بدو ورود به یادمان شهدا، با حضور بر مزار مطهر دو شهید خوشنام به شهدای والامقام ادای احترام کردند.

خادمان رضوی با ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع)؛ مولودی خوانی و اشعاری در وصف این امام بزرگوار و با بیان ارادت های خالصانه عاشقان آن حضرت، دل مردم عاشق زیارت حرم رضوی را روانه حرم با صفا ایشان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های زیر سایه خورشید در گناوه برگزار شد

جشن های زیر سایه خورشید در گناوه برگزار شد