مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:462023-06-10حوادث

نمودار حریق در زمین های کشاورزی نگران کننده است


معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: نمودار حریق در علف های هرز و زمین های کشاورزی در آمار سازمان آتش نشانی نگران کننده است.

- ایسنا/لرستان معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: نمودار حریق در علف های هرز و زمین های کشاورزی در آمار سازمان آتش نشانی نگران کننده است.

نادر موسیوند امروز 20 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار بالای آتش سوزی در علف های هرز و زمین های کشاورزی، اظهار کرد: متأسفانه علی رغم هشدارهای سازمان مبنی بر رعایت نکات ایمنی، آمار حریق در علف های هرز و زمین های کشاورزی سیر صعودی داشته است.

وی تصریح کرد: همچنین طی تماس شهروندان با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مبنی بر تجمع آب در یک واحد آپارتمانی اکیپ امدادی سازمان به محل اعزام شد و با ورود به منزل و بررسی های لازم، سهل انگاری و عدم رعایت نکات ایمنی را علت حادثه اعلام کردند.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد خاطرنشان کرد: علت این حادثه پوسیدگی شیلنگ آب کولر و نشت آب در منزل اعلام شد که تجمع آب باعث نفوذ به طبقه پایین این آپارتمان شده بود.

موسیوند اضافه کرد: شهروندان اگر به مدت طولانی از منزل خود خارج می شوند حتماً انشعابات خود را قطع کنند تا دچار خسارت نشوند و همچنین با توجه به فصل گرما کولرهای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمودار حریق در زمین های کشاورزی نگران کننده است

نمودار حریق در زمین های کشاورزی نگران کننده است