مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:402023-05-31سياسي

جشن ولادت امام رضا (ع) ویژه خانواده های زندانیان برگزار می شود


معاون فرهنگی کمیته امداد البرز گفت: مراسم فرهنگی جشن ولادت امام رضا (ع) به همراه ارائه خدمات کارگاهی، آموزشی، تفریحی و ایستگاه سلامت برای ایتام و خانواده های زندانیان برگزار می شود.

- کرج- معاون فرهنگی کمیته امداد البرز گفت: مراسم فرهنگی جشن ولادت امام رضا (ع) به همراه ارائه خدمات کارگاهی، آموزشی، تفریحی و ایستگاه سلامت برای ایتام و خانواده های زندانیان برگزار می شود.

مصطفی قمشهء در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مراسم جشن ولادت در سالن المهدی اداره کل کمیته امداد البرز با حضور جمعی از فرزندان ایتام و خانواده های زندانی استان برگزار می شود گفت: در این مراسم علاوه بر برگزاری برنامه های شاد امکان مشاوره خانواده ها با متخصصین روانشناسی فراهم شود.

وی افزود: در این مراسم با استقرار ایستگاه سلامت خدماتی چون بینایی سنجی، تست قند و فشار خون به خانواده های حاضر در این مراسم ارائه می شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با تاکید بر همکاری مشترک نهادهای حمایتی و مردمی در ارائه خدمات به اقشار کمتر برخوردار گفت: این مراسم با همکاری سازمان هلال احمر استان البرز، مراکز نیکوکاری شهدای زندان ها، پیوند محبت، خادم الشهدا و اوقات فراغت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن ولادت امام رضا (ع) ویژه خانواده های زندانیان برگزار می شود

جشن ولادت امام رضا (ع) ویژه خانواده های زندانیان برگزار می شود