مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-06اقتصادي

افزایش تعرفه پسماند خانگی در یزد تکذیب شد


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: پسماند خانگی شهر یزد با تعرفه سال قبل جمع آوری می شود و هیچ افزایشی در این حوزه رخ نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، چندی پیش خبری مبنی بر افزایش تعرفه پسماند خانگی در فضای مجازی یزد منتشر شده که موجب نارضایتی شهروندان در این خصوص شده است.

محمد رضا برزگر، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد نیز در این باره با اشاره به خبر منتشر شده، اظهار کرد: امسال هیچ گونه افزایشی در تعرفه جمع آوری پسماند خانگی برای شهروندان یزدی اعمال نشده و خبر منتشر شده در این باره کذب است.

وی افزود: بر این اساس امسال هم جمع آوری پسماند منازل مسکونی با تعرفه نرخ 1401 انجام می شود و میزان افزایش امسال صفر درصد خواهد بود از شهروندان انتظار داریم اخبار صحیح مدیریت شهری را از رسانه های رسمی پیگیری کنند.

برزگر گفت: تعرفه تغییر کرده مربوط به جمع آوری پسماند مراکز خاص از جمله مراکز صنعتی، درمانی و پرزباله است که آن هم با درصد افزایش متفاوت بوده و سقف افزایش صورت گرفته 50 درصد است.

رییس پسماند شهرداری یزد در پایان خاطرنشان کرد: این افزایش به هیچ عنوان به تعرفه پسماند خانگی مرتبط نیست و زباله های خانگی که به صورت مستقیم به مردم مرتبط هستند با همان تعرفه سال قبل جمع آوری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعرفه پسماند خانگی در یزد تکذیب شد

افزایش تعرفه پسماند خانگی در یزد تکذیب شد