مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:502023-05-30سياسي

پیگیری فعالیت های جهادی با رویکرد مردمی سازی ثمربخش خواهد بود


دبیر کارگروه منزلت و حمایت قرارگاه جهاد کشور گفت: با محوریت ظرفیت شناسی و مردمی سازی، فعالیت های جهادی را انجام می دهیم تا مردم در متن و بطن اقدامات قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا عامریان ظهر سه شنبه در نشست تخصصی کارگروه های جهادی در آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: مأموریت اصلی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر تمرکز بر مناطق کم برخوردار، مرزی، روستایی و عشایری است.

وی تصریح کرد: مدل کار قرارگاهی نیاز به یک فهم مشترک دارد و این جلسات بهترین فرصت برای رسیدن به این مهم است و باید دقت داشته باشیم که مأموریت هر یک از اعضای قرارگاه به هیچ وجه موازی یا مخل وظایف سازمانی آنها نیست و در همین راستا پیشنهاد می شود مأموریت محول شده به اعضا با وظایف سازمانی ایشان سنخیت داشته باشد.

دبیر کارگروه منزلت و حمایت قرارگاه جهاد کشور با اشاره به اقدامات کارگروه های قرارگاه جهادی گفت: از جمله اقدامات کارگروه منزلت و حمایت پویش همه حاضر و تهیه البسه مورد نیاز دانش آموزان کم برخودار است که به صورت هماهنگ در سراسر کشور انجام می شود.

عامریان همچنین با تاکید به اهمیت مسئله ظرفیت شناسی و مردمی سازی در کارهای جهادی افزود: در این حوزه 2 مأموریت اساسی وجود دارد که مأموریت اول شناسایی، جذب و تشکیل گروه های جهادی و مأموریت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری فعالیت های جهادی با رویکرد مردمی سازی ثمربخش خواهد بود

پیگیری فعالیت های جهادی با رویکرد مردمی سازی ثمربخش خواهد بود