مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-10اقتصادي

افزایش چشمگیر کشت دانه های روغنی در خراسان جنوبی /چرایی کمبود شکر


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از افزایش سه هزار درصدی کشت دانه های روغنی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جعفری ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهارکرد: در هفته جهاد کشاورزی 157 پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر 292 میلیارد و 500 میلیون تومان خواهیم داشت.

رییس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعداد پروژه های قابل افتتاح حدود 45 درصد افزایش داشته است، بیان کرد: سال گذشته تعداد پروژه های قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی 108 پروژه بوده است.

افتتاح 157 پروژه کشاورزی جعفری افزود: با افتتاح 157 پروژه تعداد 40 هزار نفر از مردم از مزایای آن بهره مند شده، سه هزار و 127 شغل تثبیت شده است.

وی گفت: از این تعداد، حدود 80 پروژه در بخش آب و خاک، 9 پروژه در حوزه شرکت شهرک های کشاورزی، 12 پروژه در زمینه تولیدات دامی، 12 پروژه در حوزه مکانیزاسیون، دو پروژه در زمینه باغبانی، یک پروژه در زمینه حفظ نباتات، دو پروژه مربوط به مرکز تحقیقات، سه پروژه در زمینه تعاون روستایی و پنج پروژه نیز در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: هشت پروژه در زمینه منابع طبیعی و آبخیزداری، 22 پروژه مربوط به امور عشایری، و یک پروژه در زمینه شیلات و آبزیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر کشت دانه های روغنی در خراسان جنوبی /چرایی کمبود شکر

افزایش چشمگیر کشت دانه های روغنی در خراسان جنوبی /چرایی کمبود شکر