مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-08اقتصادي

بخوان از کبوترخان، شهر بستنی ایران


اینجا نمادی از خودباوری، خواستن و توانستن است، از دل آن شادی می شکفد و عشق بیرون می ریزد، اینجا خیلی وقت است که زندگی معنای تاز ه ای پیدا کرده، - خبرگزاری فارس کرمان/ آمنه شهریارپناه: در این روزهای گرم منتهی به تابستان به یکی از مناطق دلچسب و خوشمزه کرمان سفر می کنیم، جایی که حالا اسم و آوازه اش فراتر از استان رفته و به گوش مردم کشور رسیده است، حتی گردشگر خارجی هم جذب می کند.

روستایی در نزدیکی شهرستان رفسنجان که هر مسافری را مجبور می کند تا توقف کرده و تجربه حس خوب داشته باشد، اجباری که از دل و جان است، وقتی اسم رفسنجان وسط می آید ناخودآگاه به نماد خندان و پرخاصیتش می رسیم اما اینجا طوری دیگر جذاب و دلپذیر شده است.

چند قدم که برمی داری چند بستنی فروشی را پشت سر گذاشته ای، اگر اولین بار سفر کرده باشی همه وجودت تعجب می شود و از خودت می پرسی: چه خبره؟ یه روستا و این همه بستنی فروشی!! آری! این مسیر گردشگری از دل پتانسیل کشاورزی و دامپروری این منطقه بیرون می زند، اینجا تنها مکانی نیست که گاو و گوسفندان زیاد و شیر تازه فراوانی دارند، اما اولین جایی است که مردمانش خودباوری و خلاقیت را درهم آمیخته و روستای خود را تافته جدا بافته کرده اند، جوانان آن با شیر تازه محل زندگی خود معجونی می سازند که در کشور بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخوان از کبوترخان، شهر بستنی ایران

بخوان از کبوترخان، شهر بستنی ایران