مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-15سياسي

هیچ قدرتی در دنیا توانایی مقابله با ایران را ندارد


تا زمانی که اعتقاد و ایمان در میان مردم و نیروهای مسلح وجود دارد هیچ قدرتی در دنیا قابلیت مقابله با جمهوری اسلانی ایران را ندارد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز پنجشنبه در مراسم دانش آموختگی دانش پذیران دوره 193 شهید گداعلی رضاپور ثانی در مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور شبانه روز با تلاش و ایثار گری زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران توانستند افتخارات فراوان برای ملت و کشور کسب کنند.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به انجام عملیات 360 ناوگروه 86 افزود: قدرت های سلطه جهانی با سرکردگی استکبار جهانی و اسراییل تمام تلاش خود را در راستای به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی ایران به کار بستند اما به خواسته های خود نرسیدند و تمام نقشه های شومشان نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران زیر سایه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش های همه قوای مسلح و نیروی دریایی راهبردی ارتش این نقشه ها را نقش بر آب کرد و امروز نام ایران اسلامی سرافراز در دنیا می درخشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: سربازان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز از ویژگی برتر در میان همه ارتش های جهان برخوردار است و این مهم به واسطه ایمان به آرمان ها و اهداف بلند انقلاب به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قدرتی در دنیا توانایی مقابله با ایران را ندارد

هیچ قدرتی در دنیا توانایی مقابله با ایران را ندارد