مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:362023-06-06سياسي

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از جایگاه خاصی برخوردار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین حبیب محمد نژاد ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه محقق اردبیلی که در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: اخیرا ما شاهد این بودیم که دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی تایمز رتبه دوم را در بین همه دانشگاه های کشور کسب کرده است.

وی افزود: دانشگاهی که نافذ در جامعه است دانشگاه نسل چهارم در دنیا محسوب می شود و به دست آوردن چنین جایگاهی حاصل زحمات اساتید، هیات رییسه دانشگاه و دانشجویان و برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های دقیق هیات رییسه است که نقش مهمی در عرصه دانشگاهی دارند.

مدیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی بیان کرد: در این عرصه نقش نهاد رهبری قطعا موثر بوده است چرا که فرهنگ عامل موثری در موفقیت ها است و مهم ترین عنصر تاثیرگذار در انسجام یک سازمان و تحقق اهداف آن فرهنگ است و قطعاً جایگاه نهاد رهبری در آنجا بهتر شناخته می شود.

نهاد نمایندگی دانشگاه محقق اردبیلی جزو 10 دانشگاه برتر است محمدنژاد گفت: به علت اهمیت مقوله فرهنگ در همه موفقیت ها، نهاد نیز به واسطه کار فرهنگی از جایگاه خاص و خطیری برخوردار است و بنا بر اعلام دانشگاه محقق اردبیلی، این مرکز علمی در میان 300 دانشگاه برتر جهان و نهاد نمایندگی رهبری این دانشگاه جزو 10 دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از جایگاه خاصی برخوردار است

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از جایگاه خاصی برخوردار است