مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:522023-05-29اقتصادي

آغاز فعالیت مرکز مشاوره فناورانه شیلات در هرمزگان


مرکز مشاوره فناورانه شیلات و آبزی پروری با هدف ایجاد اشتغال مولد، افزایش صادرات و ارز آوری و کمک به بهبود امنیت غذایی کشوری و اقتصاد مناطق جنوبی در بندرعباس آغاز بکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، خدمات مشاوره فنی و اقتصادی و بازاریابی، مشاوره تأمین تجهیزات، لوازم مورد نیاز مزارع تکثیر و پرورش آبزیان و برگزاری دوره های مهارتی و کاربردی آموزش های فناوری های نوین آبزیان از جمله زمینه های فعالیت مرکز مشاوره فناورانه شیلات و آبزی پروری از جمله زمینه های فعالیت این مرکز است.

همچنین بازدید کارشناسی در جهت کمک به تولید مزارع آبزیان دریایی و راهکارهای کارشناسی رفع موانع و مشکل های تولید آبزیان دریایی، کمک به مدیریت و برنامه ریزی تخصصی زنجیره تولید آبزیان دریایی و تربیت نیروی انسانی، تکنسین فنی و مدریت تخصصی مزارع آبزیان دریایی هم جزو زمینه های آن محسوب می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان با بیان اینکه راه اندازی مرکز مشاوره فناورانه شیلات و آبزی پروری اقدامی به جا و مؤثر در حوزه زنجیره این بخش است، گفت: این بخش باید به عنوان بخشی از اقتصاد دریا محور مد نظر قرار داشته باشد.

عادل شهرزاد ضمن بیان اینکه برنامه هفتم بسیار به اقتصاد دریا محور پرداخته تأکید داشته است، ادامه داد: اما آنچه در هرمزگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت مرکز مشاوره فناورانه شیلات در هرمزگان

آغاز فعالیت مرکز مشاوره فناورانه شیلات در هرمزگان