مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:302023-05-29حوادث

رفع تصرف 3000 مترمربعی اراضی ملی در رودسر


فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف بیش از 3000 مترمربع از اراضی ملی در یکی از روستاهای شهرستان رودسر خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف بیش از 3000 مترمربع از اراضی ملی در یکی از روستاهای شهرستان رودسر خبر داد.

سردار عزیزالله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: پلیس در راستای حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی از دست اندازی سودجویان و متخلفان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی در ادامه به دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای بخش رحیم آباد شهرستان رودسر و پیگیری موضوع اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان ضمن هماهنگی قضایی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد متهم این پرونده 3059 مترمربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم خاردار و پرچین محصور کرده است.

ملکی از معرفی متهم 45 ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را بیش از 100 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 3000 مترمربعی اراضی ملی در رودسر

رفع تصرف 3000 مترمربعی اراضی ملی در رودسر