مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 16:412023-05-28اجتماعي

خسارت سیل به جاده های ارتباطی 14 روستای شهرستان گرمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی بابازاده در بازدید از محورهای سیل زده درباره خسارت های شب گذشته با ابنیه فنی و راه های شهرستان گرمی گفت: سیل شب گذشته منجر به تخریب ابنیه فنی و قطع ارتباط جاده ای 14 روستای شهرستان های گرمی و انگوت شد.

وی افزود: پس از پایان سیل راهداران در مسیرها حاضر شده و عملیات بازگشایی مسیرها را آغاز کردند و امروز تردد در این راه ها برقرار خواهد شد اما برقراری ارتباط کامل حدود یک هفته زمان خواهد برد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی بیان کرد:سیل روز گذشته راه ارتباطی روستاهای دمیرچی علیا، طاووس درسی، زرگر، میکاییل درسی، مزرعه علی گشاد غفار کندی و تکدام را قطع کرده است.

میزان دقیق خسارت ها در حال ارزیابی است آیدین هاشمی ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیزدرباره خسارت های سیل روز گذشته به ابنیه فنی راه های استان اظهار کرد: کارشناسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در حال ارزیابی میزان دقیق خسارت های وارده به ابنیه فنی راه های استان هستند و عصر امروز میزان خسارت ها اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به جاده های ارتباطی 14 روستای شهرستان گرمی

خسارت سیل به جاده های ارتباطی 14 روستای شهرستان گرمی