مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-14اقتصادي

هم افزایی در عرصه تولید نقش بسزایی در رشد تولید و تقویت اقتصادی دارد


معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: هم افزایی در عرصه تولید می تواند در کنار امنیت نقش بسزایی در رشد تولید و تقویت اقتصادی استان داشته باشد و افزایش شاخص های اقتصادی نیز بسترساز امنیت خواهد شد -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، معاون سیاسی، امنیتی و نظارتی استانداری مرکزی در جریان سفر به دو شهرستان ساوه و زرندیه و کلنگ زنی احداث ساختمان دفتر اتاق بازرگانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت اقدامات خوبی را در حوزه اقتصادی در استان انجام داده است، گفت: استان مرکزی قلب ایران است و ساوه و زرندیه بعنوان دو شهرستان صنعتی از ستون های استوار استان محسوب می شوند.

بهنام نظری افزود: هم افزایی در عرصه تولید می تواند در کنار امنیت نقش بسزایی در رشد تولید و تقویت اقتصادی استان داشته باشد و افزایش شاخص های اقتصادی نیز بسترساز امنیت خواهد شد.

حسن میرزاخانی گفت: ایجاد ساختمان اتاق بازرگانی اراک در شهرستان ساوه می تواند در انجام امور صاحبان صنایع مفید واقع شود و ثمرات خوبی برای منطقه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ساوه از افتخارات بخش صنایع در استان مرکزی محصوب می شود؛ افزود: شهرستان ساوه قطب صنایع غیر نفتی کشور است و با تعدد کارخانجات و شرکت های بزرگ نقش قابل توجهی در ارزآوری برای کشور و همچنین تامین نیازهای داخل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی در عرصه تولید نقش بسزایی در رشد تولید و تقویت اقتصادی دارد

هم افزایی در عرصه تولید نقش بسزایی در رشد تولید و تقویت اقتصادی دارد