مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 20:402023-06-14سياسي

ارزیابی عملکرد دستگاه ها و مراکز اداری و خدمات رسان در حوزه عفاف و حجاب


استاندار آذربایجان شرقی بر ارزیابی عملکرد دستگاه ها و مراکز اداری و خدمات رسان در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و خواستار تشکیل کمیته تخصصی نظارت ذیل قرارگاه عفاف و حجاب استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم عصر امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان، تشکیل این کمیته را شرط اثربخشی اقدامات قرارگاه دانست و اظهار کرد: وظایف همه دستگاه ها در حوزه عفاف و حجاب مشخص است و همه باید به وظیفه خود عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه پدیده کشف حجاب یک پدیده برنامه ریزی شده و هدایت شده است، افزود: دشمن کاملا بر روی این موضوع سرمایه گذاری کرده و هدف نهایی آن، انهدام هویت فرهنگی و نهاد خانواده است که باید نسبت به این مساله حساسیت داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ترک فعل دستگاه ها در این حوزه به دستگاه های نظارتی و قضایی گزارش می شود، گفت: باید مراقبت کنیم که در فضاهای اداری و مراکز خدمات رسان، قانون رعایت شود و شرط تحقق این امر، نظارت و ارزیابی عملکردهاست.

وی همچنین بر تقویت اقدامات تبلیغی با تکیه بر روش های هنرمندانه، مطالعه شده و متناسب با ذائقه جامعه، به روزرسانی تجهیزات کنترلی و نظارتی، جدی گرفتن تذکر لسانی در مراکز ارائه خدمات مانند فرودگاه و ایجاد فروشگاه های عرضه لباس های مناسب با فرهنگ ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی عملکرد دستگاه ها و مراکز اداری و خدمات رسان در حوزه عفاف و حجاب

ارزیابی عملکرد دستگاه ها و مراکز اداری و خدمات رسان در حوزه عفاف و حجاب