مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-07اقتصادي

ریل گذاری فاز اول قطار شهری کرمانشاه امسال تمام می شود


شهردار کرمانشاه از پایان ریل گذاری فاز اول پروژه قطار شهری کرمانشاه در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری خبر داد.

- "ریل گذاری" فاز اول قطار شهری کرمانشاه امسال تمام می شود ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه از پایان ریل گذاری فاز اول پروژه قطار شهری کرمانشاه در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری خبر داد.

نادر نوروزی در نشست استاندار با مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر کرمانشاه پیرامون مشکلات پروژه قطار شهری گفت: این پروژه در ابتدا به صورت منوریل بود و در سال 1393 به قطار سبک شهری تغییر پیدا کرد.

وی افزود: تاکنون هزینه سنگینی برای اجرای این پروژه و ساخت ستون های آن صرف شده و نمی توان این پروژه را متوقف و یا رها کرد.

نوروزی گفت: در همین راستا تلاش کرده ایم تا با کاهش هزینه ها و کم کردن تعداد ایستگاه ها، بتوانیم این پروژه را با اعتبار کمتری اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتبارات دولتی به تنهایی قابلیت اجرایی شدن ندارد گفت: در آخرین سفر هیات دولت به استان، 1200 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شد که قرار است طی سه سال و هرسال 400 میلیارد تومان به پروژه تزریق شود.

وی افزود: با اعتبارات تخصیص یافته در حال حاضر 425 میلیارد تومان ریل خریداری شده و ریل گذاری پروژه با پیشرفت 10 درصدی درحال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل گذاری فاز اول قطار شهری کرمانشاه امسال تمام می شود

ریل گذاری فاز اول قطار شهری کرمانشاه امسال تمام می شود